| Виробник | EMSE |
| Матеріал | чавун |
| Висота подачі (max), м.вод.ст | 54.7 |
| Тип насосу | консольний |
| Діаметр вихідного патрубка | DN32 |
| Діaметр вхідного патрубка | DN50 |
| Температура (max), С | 320 |
| Продуктивність (max), м.куб / год | 35 |
| Вибухобезпека | ні |
| Продуктивність, м.куб / год | 35 |
| Серія насоса | EKY |
| Тип приводу | електричний |
| Висота подачі, м.вод.ст | 54.7 |
| Країна походження | Туреччина |
| Гарантія, місяців | 12 |
| Потужність, кВт | 7,5 |
| Електроживлення | 3х380 V, 50 Hz |
| Частота обертання, об/хв | 2 900 |
| Матеріал корпусу | чавун GGG40 |
| Ущільнення | Mechanical Seal |
| Матеріал вала | AISI 420 |
| Тип комплектації | з двигуном |
| Тип установки | горизонтальний |
| Продуктивність (nom), м.куб/год | 30 |
| Висота подачі (nom), м.вод.ст | 45 |
| Матеріал робочого колеса | чавун GGG 40 |
| Діаметр робочого колеса, мм | 200 |
| Аналог | ERDURO BTKF-K, Allweiler, SIHI, FLOWSERVE, Wilo, Pompetravaini TCD, KSB |
| Виробник | EMSE |
| Матеріал | чавун |
| Висота подачі (max), м.вод.ст | 54.7 |
| Тип насосу | консольний |
| Діаметр вихідного патрубка | DN32 |
| Діaметр вхідного патрубка | DN50 |
| Температура (max), С | 320 |
| Продуктивність (max), м.куб / год | 35 |
| Вибухобезпека | ні |
| Продуктивність, м.куб / год | 35 |
| Серія насоса | EKY |
| Тип приводу | електричний |
| Висота подачі, м.вод.ст | 54.7 |
| Країна походження | Туреччина |
| Гарантія, місяців | 12 |
| Потужність, кВт | 7,5 |
| Електроживлення | 3х380 V, 50 Hz |
| Частота обертання, об/хв | 2 900 |
| Матеріал корпусу | чавун GGG40 |
| Ущільнення | Mechanical Seal |
| Матеріал вала | AISI 420 |
| Тип комплектації | з двигуном |
| Тип установки | горизонтальний |
| Продуктивність (nom), м.куб/год | 30 |
| Висота подачі (nom), м.вод.ст | 45 |
| Матеріал робочого колеса | чавун GGG 40 |
| Діаметр робочого колеса, мм | 200 |
| Аналог | ERDURO BTKF-K, Allweiler, SIHI, FLOWSERVE, Wilo, Pompetravaini TCD, KSB |
Скачати інструкцію, каталог для Насос для гарячого масла EMSE EKY 32-200, 7,5 кВт, 380V, 2900 з двигуном, муфтою на рамі